fbpx
עגלת קניות

כך תקנו קרוואן בצורה חכמה

הנופים הישראליים משגעים, מזג האוויר מושלם לטיול בקרוואן כמעט בכל יום בשנה, כמות האנשים שבוחרים לטייל בדרך זו בישראל הולכת וגדלה, אפילו המדינה באה לקראתכם וביטלה את מס הקניה על רכישת קרוואנים. התנאים הללו יוצרים הזדמנות פז ומאפשרים, יותר מתמיד, להגשים לרבים את החלום ולהיות בעלים של קרוואן שהוא בעצם, בית הנופש הפרטי שלכם – כזה שיוכל לשמש אתכם בכל עת. עכשיו נותר רק לגלות כיצד מבצעים את המשימה הזו בהצלחה.

קרוואן נגרר בטיול קמפינג

אין טוב ממראה עיניים
בעבר, רכישת קרוואנים בישראל נעשתה בייבוא אישי מחו”ל. לכן, ישראלים רבים נאלצו להסתמך על תמונות וצילומי מגזין לשם ביסוס החלטת הרכישה. כיום, האילוץ הזה כבר לא קיים ולמתעניינים ברכישת קרוואן קיימת אפשרות לראות במו עיניהם את הקרוואן שברצונם לרכוש ולקבל מחירים אטרקטיביים יותר. לאפשרות לראות את סוג הקרוואן אותו אתם מעוניינים לרכוש ישנה חשיבות רבה, שכן זו הדרך היחידה בה תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את סוג הקרוואן אותו רציתם ולבחון בדקדוק את הגימורים והאיכות של החברה המייצרת.

מומלץ לרכוש קרוואן בעל תקינה אירופית
בעת חיפוש אחר הקרוואן המתאים לדרישותיכם, מומלץ לבחור קרוואן המיוצר בהתאם לתקינה האירופית, מאחר שבתחום הקרוואנים, התקינה הישראלית מותאמת ומבוססת ברובה על זו האירופית.

ממי לקנות קרוואן?
ברכישת קרוואן יש לוודא כי היצרן הינו חברה אירופית בעלת ותק של עשרות שנים ומוניטין טוב בשוק הקרוואנים והקפידו לרכוש את הקרוואן מהנציגים הרשמיים של היצרן בישראל ולא דרך מי שרוכש קרוואנים מדילר מחו”ל.

לפעמים כדאי להתחיל בקטן
אם מדובר בקרוואן הראשון שאתם רוכשים והתקציב שלכם מוגבל, ניתן לרכוש תחילה ‘קרוואן כניסה’ קטן וזול יחסית, שיאפשר לכם להתנסות בטיולי קרוואנים ולבחון לעומק את צרכיכם. כשהמשפחה תתרחב ותגדל, תוכלו למכור את הקרוואן הקטן ולרכוש קרוואן גדול יותר שיתאים לצרכים החדשים של המשפחה.
היתרון הנוסף בקרוואן איכותי הוא שהוא נשמר לאורך זמן וגם שומר על מחירון איתן שאינו מפחית הרבה מערכו.

רוכשים קרוואן נגרר? בררו קודם מהו משקלו
ביחסי גורר ונגרר, למשקל יש משמעות רבה. תקנות משרד התחבורה והנחיות יצרני הרכב מציבות הגבלה על המשקל המקסימלי שיכול לגרור כל רכב ולכן, לפני שאתם רוכשים קרוואן נגרר – ודאו שהרכב שלכם רשאי לגרור אותו. אחרת, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם קרוואן אותו לא תוכלו לגרור אפילו מטר אחד. כיום ניתן לרכוש בארץ קרוואנים איכותיים מתוצרת אירופה בעלי משקל נמוך המאפשרים לכל רכב (גם לקטנים שביניהם) לגרור אותם.

התאימו את הקרוואן לצרכי המשפחה
מצד אחד, אין צורך לרכוש את הקרוואן הגדול ביותר בשוק עבור משפחה בת שלוש נפשות. מצד שני, לא כדאי לבחור בקרוואן קטן במשפחה בת שש נפשות, שמעוניינת לצאת לטיולים בני כמה ימים. התחשבו במרחב לו זקוק כל בן משפחה ובדקו שלכולם יש מיטה פנויה – אחרת החוויה הנפלאה שתכננתם עלולה להסתיים קצת אחרת…

אחריות רבותיי אחריות
כמו בכל מוצר חדש שרוכשים, גם בעת רכישת קרוואן חדש חשוב לוודא שיהיה מענה לתקלות או לפגמים ושישנה אחריות יצרן. האחריות המומלצת לקרוואן חדש הינה לשנתיים. רכישה מהנציגים הרשמיים של היצרן בישראל מהווה, על פי רוב, ערובה לכך שהאחריות תיושם כראוי.

תיקונים ושידרוגים
קניתם קרוואן וברצונכם להוסיף מזגן, מערכת מולטימדיה או לאבזר אותו בסוכך (Awning) איכותי? או שאולי נשבר לכם חלק כלשהו בקרוואן? חשוב מאד שהחברה ממנה אתם רוכשים את הקרוואן תוכל לתת מענה מקצועי ואיכותי לתיקונים ולשידרוגים גם בהמשך הדרך.

ולבסוף: כמה זה עולה?
ניתן לרכוש קרוואנים איכותיים, מפנקים ומאובזרים מתוצרת אירופה החל ממחיר של 90 אלף שקלים חדשים. קרוואנים יוקרתיים במיוחד עשויים להיות יקרים יותר. קחו זאת בחשבון.

מוזמנים להגיע אלינו לייעוץ מקצועי לבחירת הקרוואן במרכז לאופק קרוואנים וקמפינג. ועד אז, מוזמנים לעיין במגוון הרחב של הקרוואנים למכירה שלנו.

כתוב תגובה

עלינו

כשהקמנו את מרכז לאופק קרוואנים וקמפינג עמד לנגד עינינו הצורך העז בחוויית קמפינג מענגת, בשילוב בין ההנאה מהנופים הקסומים והשלווה של הטבע ובין הרצון ליהנות מנופש אמיתי ולא לוותר על נוחות מפנקת בסופו של יום טיול ארוך, על ארוחה משובחת וכוס יין בערב מול השקיעה לאחר ששטפת מעליך את אבק הטיול וכמובן לקנח את היום בשינה טובה על מיטה איכותית ובמתחם ממוזג, אשר יעניקו לכם אנרגיה נפלאה ומחזקת לעוד יום מהנה בטבע.

לקוחות מספרים

לאופק בפייסבוק

הרשמה לרשימת התפוצה

טופס בקשה
להשכרת קרוואן

צי ההשכרות שלנו מלא ולא ניתן לבצע הזמנה. 
ניתן להשאיר לנו פרטים ונדאג שאחת מחברות ההשכרה שאנחנו עובדים איתן יחזרו אליכם. 

דילוג לתוכן