fbpx
עגלת קניות

השכרת קרוואן בחורף? רעיון מעולה!

מרכז לאופק קרוואנים וקמפינג , אוקטובר 2013

שוק הקרוואנים מתעורר והופך להיות שוקק חיים בעיקר בתקופת הקיץ – התקופה הקלאסית לטיולים כמעט בכל מקום. אבל, אם תבקשו לתכנן לעצמכם טיול קצת פחות שגרתי ומעניין מאין כמותו, כדאי שתחשבו על השכרת קרוואן בחורף. למה דווקא בחורף? מייד תבינו מדוע זהו אחד הרעיונות המוצלחים ביותר לאוהבי הטיולים.

1. כי בחורף מבחר הקרוואנים גדול יותר

כאמור,תקופת הקיץ היא התקופה שבה רוב המטיילים מחפשים קרוואן משפחתי או קרוואן זוגי להשכרה. וכמובן, ככל שהדרישה עולה, מבחר הקרוואנים עלול להצטמצם וגם טווח התאריכים הפנויים להשכרת קרוואן. בקיץ, בחגים ובחופשות, שוכרי קרוואנים רבים מבצעים את הזמנת הקרוואן כמה שבועות ואף חודשים מראש, על מנת להבטיח שהכל יתקיים כשורה. בעת השכרת קרוואן בחורף, סביר להניח שתוכלו להיות הרבה יותר ספונטניים.

2. כי זו הזדמנות להרגיש את הטבע כפי שמעולם לא הרגשתם

השכרת קרוואן בחורף זו הזדמנות פז, חד פעמית אפילו, להרגיש את הטבע במלוא עוצמתו. מה יותר קסום מעצירה בלב שמורת טבע יפהפייה, בעיצומו של גשם שוטף? מצד אחד, אתם נשארים מוגנים היטב מפני הקור והרטיבות, מכורבלים בתוך קרוואן מחומם ומצד שני – יכולים לחוש את מהותו של הטבע, להתחבר לנשימותיה של הסביבה ולחוש את הלב הפועם של אמא אדמה. זו חוויה שמעטים יכולים לחוות כמוה.

3. כי טיול חורף הוא תענוג יוצא דופן

תנו לגשם להיפסק ולרוח להיחלש, וצאו מהקרוואן לטיול רגלי עם כל המשפחה או לטיול זוגי רומנטי  באוויר הנקי והצלול, כשטיפות הגשם עדיין נושרות מהעצים והציפורים חוזרות לצייץ אחת לשנייה. זהו הזמן הטוב ביותר לטיול בחיק הטבע, הליכה נוחה, נעימה ומרעננת במיוחד.

4. כי החורף בארץ הוא הכי ידידותי שיש

גם אם תגררו קרוואן בפעם הראשונה, תגלו שההתמודדות איתו היא משימה אפשרית בהחלט, גם בחורף. הרי העונה הקרה בישראל היא לרוב ידידותית למדי ולמעט כביש רטוב (איתו ניתן להתמודד בחכמה ובזהירות, כפי שיש לעשות בכל נהיגת חורף), אין הבדלים ניכרים בחוויה.למעשה, טיול קרוואנים בחורף הישראלי נחשב לאפשרות קלאסית.

5. כי אפשר להגיע במהירות גם למקומות חמימים

אינכם אנשי חורף? בעזרת הקרוואן תוכלו להגיע בקלות ובמהירות גם לנקודות חמימות למדי כמו ים המלח או צפון הנגב. עוד מעט השקעה ותגיעו גם לעיר השמש הנצחית, אילת. והרי זוהי המטרה של השכרת קרוואן, לא? לאפשר לנו נסיעה ‘עם הבית על הגב’, חרישת הארץ לאורכה ולרוחבה ואיתור פינות חמד נסתרות בצד הדרך.

כמה טיפים להשכרת קרוואן בחורף:

בדקו שהקרוואן כולל מערכת חימום ראויה, הפועלת בצורה טובה.

מומלץ שמערכת החימום תכלול תרמוסטט, לטובת חיסכון באנרגיה.

על הקרוואן להיות בעל רמת בידוד טובה, שתאפשר לכם לשמור על החלל הפנימי חם למשך זמן רב. בדקו גם את הפרט הזה עוד לפני ההשכרה.

ודאו כי יש אפשרות לחמם את המים למקלחת וכמה נדרש כדי לחמם אותם.

הימנעו מכניסה לדרכים בוציות ומשובשות אשר אינן מותאמות לקרוואן. הקרוואן הנגרר עלול לשקוע בקלות ולאחר מכן, לא פשוט לחלץ אותו.

כתוב תגובה

עלינו

כשהקמנו את מרכז לאופק קרוואנים וקמפינג עמד לנגד עינינו הצורך העז בחוויית קמפינג מענגת, בשילוב בין ההנאה מהנופים הקסומים והשלווה של הטבע ובין הרצון ליהנות מנופש אמיתי ולא לוותר על נוחות מפנקת בסופו של יום טיול ארוך, על ארוחה משובחת וכוס יין בערב מול השקיעה לאחר ששטפת מעליך את אבק הטיול וכמובן לקנח את היום בשינה טובה על מיטה איכותית ובמתחם ממוזג, אשר יעניקו לכם אנרגיה נפלאה ומחזקת לעוד יום מהנה בטבע.

לקוחות מספרים

לאופק בפייסבוק

הרשמה לרשימת התפוצה

טופס בקשה
להשכרת קרוואן

צי ההשכרות שלנו מלא ולא ניתן לבצע הזמנה. 
ניתן להשאיר לנו פרטים ונדאג שאחת מחברות ההשכרה שאנחנו עובדים איתן יחזרו אליכם. 

דילוג לתוכן